close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על מה חשוב להקפיד במסגרת תיקון חלון ממ"ד?

מערכת שורשיז טבת, תשפ14/01/2020

על-מנת שהמרחב המוגן אכן יהיה מוגן, לחלוטין, חשוב להקפיד על ביצוע כל פעולה ופעולה – כולל כמובן תיקון חלון ממ"ד – בדיוק לפי התקנים העדכניים והמחמירים ביותר

תגיות:
המרחב המוגן הדירתי – או בקיצור המוכר, ממ"ד – הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מדירות רבות. סבבי הלחימה הבלתי נגמרים בדרום, שהתרחבו גם אל מרכז הארץ, והלקחים ממלחמת לבנון ה-II שבמהלכה נורו טילים רבים אל ישובי הצפון, כולל חיפה, חידדו את החשיבות של המרחב המוגן שכל בני המשפחה, כולל ילדים קטנים וזקנים, יכולים להגיע אליו תוך זמן קצר מאוד. יתרון נוסף של הממ"ד הוא שניתן לשהות בו גם לילות שלמים וגם לעיתים קרובות עם מינימום פגיעה בשגרת החיים ובפרט אם מקפידים לצייד אותו בהתאם להנחיות של פיקוד העורף.

על-מנת שהמרחב המוגן אכן יהיה מוגן, לחלוטין, חשוב
להקפיד על ביצוע כל פעולה ופעולה – כולל כמובן תיקון חלון ממ"ד – בדיוק לפי התקנים העדכניים והמחמירים ביותר.

מהם המקרים שבהם יש צורך לבצע תיקון חלון ממ"ד?
מצב אחד שבו יש צורך לתקן את החלון בממ"ד הוא כשהחלון מסרב להיפתח. כמובן שבמצבי חירום החלון חייב להיות סגור לגמרי, אבל מן הסתם ברוב הבתים הממ"ד משמש כחדר לכל דבר בשגרה – חדר שינה או חדר עבודה – ובזמנים שכאלה נרצה גם לפתוח את החלון.

כמו כן נדרש תיקון חלון ממ"ד כשיש בעיה כלשהי במנגנון הנעילה שלו. כאמור בעת מצב חירום החלון חייב להיות סגור הרמטית ולכן גם הפגם הכי קטן בידית, במנגנון או בצירים מחייב הזעקת מומחה.

דגשים עיקריים לתיקון
פיקוד העורף מחייב התקנת חלון ממ"ד כך שהוא ימנע באופן מוחלט חדירה של גזים אל הדירה, שהרי כולנו מבינים שמלחמה כימית היא תרחיש לא בלתי אפשרי במזרח התיכון. בנוסף נדרשת כמובן עמידות גם בפני רסיסים ובפני הדף עוצמתי. תיקון חלון ממ"ד יתבצע כך שכל האיכויות הנ"ל יישמרו בקפידה, ולכן חשובה המקצועיות של החברה שמציעה שירות זה.

איך לבחור נכון חברה לתיקון החלון בממ"ד?
את החברה שתבצע את תיקון החלון בממ"ד חשוב לבחור באופן מושכל ועם מלוא תשומת הלב. השיקול העיקרי הוא הניסיון של אנשי המקצוע שיגיעו אליכם כדי לתקן את החלון – רק מי שכבר צבר ניסיון רב במלאכה ספציפית זו יודע להתמודד עם כל אתגר ולהשלים את התיקון ביעילות ובהצלחה מרבית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה